onsdag 23. januar 2008

Photoshop


Vi lekte oss med photoshop i første økt den 16 januar.

8 kommentarer:

Emma Torres sa...

fint bilde. stilig skrift.
bra jobba

Lene K sa...

Pent bilde Lene:)
Bra redigert.

Ina sa...

Det var et skikklig fint bilde av deg:)

Helene sa...

Så fint bilde Lene:D

Anne Mette sa...

fint bilde=)

Lene sa...

hehe, søtinger :D takk.

Johnny sa...

så fint bilde ^^

Lene sa...

er så glad i dere as,søtinger