Denne uken bestemte jeg meg for og fordype meg mer innen interiør og utstillingsdesign. Så problemstillingen min ble slik;
-Hvordan kan jeg designe soveroms møbler til et kjærestepar på 20 år?
Så jeg satte i gang. -Denne uken har jeg da laget en dobbelt seng, nattbord og en vegg og gulv,slik at jeg ikke bare leverte møblene jeg laget løst.
Jeg har jobbet mye med kapapapp, noe som jeg egentlig syns er litt vanskelig.
Men sluttproduktet er jeg rimelig fornøyd med. Jeg klarte og oppnå de målene jeg satte meg i startfasen.
Jeg startet først med bakveggen, den tappeserte jeg med en rød tapet.
Gulvet ble litt mer jobb fordi jeg ville få det til og se ut som fliser:
så jeg teipet mønster og malte, før jeg dro av teipen. Dermed fikk jeg en effekt av fliser. Sengen og nattbordet laget jeg i kapapapp. Dyne,puter, tepper og duker laget jeg i stoff. -Malte noe stoff også for og få riktig rød farge.
Rommets farger går i rødt og gråt.
Publiserer noen bilder fra prosessen;


Det har vært en spennende og morsom uke.