Skolearbeid 2008.
fint bilde. stilig skrift.bra jobba
Pent bilde Lene:)Bra redigert.
Det var et skikklig fint bilde av deg:)
Så fint bilde Lene:D
fint bilde=)
hehe, søtinger :D takk.
så fint bilde ^^
er så glad i dere as,søtinger
Legg inn en kommentar
8 kommentarer:
fint bilde. stilig skrift.
bra jobba
Pent bilde Lene:)
Bra redigert.
Det var et skikklig fint bilde av deg:)
Så fint bilde Lene:D
fint bilde=)
hehe, søtinger :D takk.
så fint bilde ^^
er så glad i dere as,søtinger
Legg inn en kommentar